En super rolig dag med underbara Ida Malmberg älskar deej mest!!<333

Hej nu har jag och Ida haft skitkul i bilen men hög musik. Jag kommer inte kunna sova nu efter hur jag har varit vaken och sovit idag  du ser neran för vadför !:) Jag kommer nog inte kunna  skriva när vim är i Gotland, för vi har ingen data där men får skriva när jag kommer hem igen det kommer iaf bli kul där.Nu vill jag skriva lite om Ida, Ida är en snäll tjej på snart 13 år hon är så snäll rolig har humor söt fin underbar tjej vi har så himla kul tsm hhon måste böra på teater hon är jätte duktig. Nu tänkte jag skriva om min bästa bästis Tilde Konstenius ho är snäll rolig fin söt har väldigt bra humor  och underbar Tílde borde bli komiker:P älskar er Ida och Tilde. <3 vi ses //Toneaa!!<33:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag minns det tackar älskar dig<33

2010-07-31 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0